Microsoft Software Donation Program

.

Microsoft on iloinen voidessaan tarjota yhdessä TechSoup Suomen kanssa laajan valikoiman ohjelmistotuotteita lahjoituksina voittoa tavoittelemattomille järjestöille, säätiöille ja yleisille kirjastoille. Tällä hetkellä lahjoitusohjelmistovalikoimasta löytyy satoja eri tarkoituksiin sopivia Microsoft-tuotteita. TechSoup Suomi veloittaa pienen hallinnollisen maksun lahjoituksen vastaanottajilta, jonka avulla voimme jatkossakin tarjota palvelujamme voittoa tavoittelemattomille järjestöille, säätiöille ja kirjastoille.

Kelpoisuus

Lahjoitusta hakevan järjestön on täytettävä kaikki Microsoftin vaatimat kelpoisuusvaatimukset, säännöt ja rajoitukset vastaanottaakseen ohjelmistolahjoituksia tämän lahjoitusohjelman kautta.

Tuotetuki

Microsoftin ohjelmistoihin liittyvissä kysymyksissä voitte kääntyä Microsoftin tuotetuen puoleen. 

Office 365 -pilvipalvelun tuotetuki p. 0800 98462 (maksuton, englanninkielinen) 

Muut Microsoftin tuotteet p. 09 817 10 400.

Tukipyynnön voi avata myös verkossa https://nonprofit.microsoft.com/en-us/contactus. Lisäksi apua saa englanninkielisiltä foorumeilta technet.microsoft.com. 

Lisäksi maksullista tukea voi saada esimerkiksi seuraavilta tahoilta:

Office 365 for non-profits:

Atea: https://www.atea.fi/
Innofactor: http://www.innofactor.fi/
Midpointed: https://www.midpointed.fi/
Sininen meteoriitti
https://www.meteoriitti.com/
Sulava: http://www.sulava.com/
Tahto Group: https://tahtogroup.fi/
Aatto ry tekee kansalaisjärjestöjen toiminnasta sujuvaa ja tuloksellista. Ota yhteyttä, kun tarvitset tukea digitaalisten työkalujen käyttöönottoon: https://www.aattory.fi/

Kelpoisuus ja rajoitukset

Katso läpi Microsoftin kelpoisuustiedot -sivua arvioidaksesi organisaatiosi kelpoisuuden osallistua tähän lahjoitusohjelmaan. 

Microsoft tarjoaa voittoa tavoittelemattomille järjestöille ja säätiöille enimmäismäärän tuotelahjoituksia, joita voidaan pyytää kahden vuoden jakson aikana.

Tarkemmat selitykset tuotteiden määristä, erityissäännöistä kaikille avoimille kirjastoille ja palautuskäytännöistä löydät Microsoftin kelpoisuustiedot-sivulta.

Pyydettävien tuotteiden maksimimäärä

Jos tarvitset tietoa siitä, kuinka monta lahjoitusta voit pyytää tämän ohjelman kautta, katso Microsoftin kelpoisuustiedot-sivulta "Quantity"-kohta.  

Volume Licensing

The Microsoft products that are donated through TechSoup are volume licensing products. Volume licenses are different from licenses for retail products.

After you request a Microsoft donation through TechSoup, you'll be asked to create an account on the Microsoft Volume Licensing Service Center (VLSC) website to access your licenses. The VLSC website allows you to obtain installation keys, download software, order installation CDs, and receive other benefits that are included with your Microsoft donation. Your VLSC account is separate from your TechSoup account, and TechSoup has no access to it.

Additional information about the VLSC is available in the articles that are listed below.

Refunds and Returns

If you want to return or exchange the Microsoft donated or discounted products you've received, you will need to return all Microsoft products in the request and place a new request for the Microsoft items you want.

Since all Microsoft products are download-only, returns will be accepted only if none of the software has been installed and if you received the product no more than 60 days previously.

If you want to return or exchange your Microsoft software product, please contact TechSoup Customer Service.

The donation limits on your account will normally be reset within eight business days after a return is complete.

Note that products available through the Get Genuine Windows Agreement for Small and Medium Organizations have different policies than products available through the standard Microsoft Donation Program. Read more about Get Genuine products.

How to Get Help

For help with your Microsoft donation request, contact TechSoup Customer Service.

To get help with installation or use of your Microsoft products, go to Microsoft's online product support.