Kelpoisuuden uudelleen tarkastaminen

Tililläni lukee "Expired". Mitä minun tulee tehdä?

Jos näet tämän viestin, kun yrität lisätä tuotteen ostoskoriin, on tilisi kelpoisuustarkistuksesta kulunut jo kaksi vuotta ja meidän täytyy varmentaa tietojenne paikkansapitävyys. Tilin vanhentuminen ei tarkoita statuksen menettämistä, vaan sitä, että meidän tulee uudelleen varmentaa se kahden vuoden välein. 

Mitä minun pitää tehdä?

Varmista mahdollisimman nopeasti, että organisaationne tiedot ovat edelleen oikein ja ajan tasalla ja lähetä meille sähköpostia muutoksista TechSoup-profiilissanne olevasta sähköpostiosoitteesta.

Milloin voin käyttää tiliäni taas?

Kun olemme varmistaneet, että tietonne ovat edelleen oikeat, tilillenne on taas kelpoinen seuraavaksi kahdeksi vuodeksi. Voit jälleen pyytää lahjoituksia ja luoda TechSoupin vahvistuskoodeja taas. Jos sinulla on kysymyksiä kelpoisuustarkastuksesta, ole yhteydessä osoitteeseen techsoup@techsoup.fi. Kiitos!